Hvorfor vælge VIS?

Understøt hele
virksomheden

Med VIS får du en standard Business Intelligence-løsning, der analyserer og præsenterer informationer på en overskuelig måde for alle i virksomheden – på både det strategiske og operationelle niveau.

VIS understøtter alle dele af virksomheden (salg, produktion, logistik, service og økonomi) med analyser inden for bl.a. Balanced Scorecard, Supply Chain Management, ABC/ABM-analyser, effektanalyser, simulering og meget mere. Med VIS kan du samle, kombinere og analysere data fra alle tænkelige datakilder. Den løbende opfølgning på de analyserede data understøttes endvidere optimalt via samspillet med informationerne fra VIS Budget.

Læs mere om VIS’ mange anvendelsesmuligheder her:

Anvendelsesmuligheder

Hvad giver bedst
mening for dig?

VIS indsamler kontinuerligt essensen af virksomhedens transaktioner og strukturerer de store mængder data, så du hurtigt får et overblik og kan vende og dreje samt dykke ned i konkret data for yderligere oplysninger og svar.

I VIS har du har mulighed for selv at designe indholdet i dit Dashboard samt vælge, hvordan du vil have den relevante data præsenteret – for eksempel med landkort, speedometre, rapporter, tabeller eller krydstabuleringer – det er helt op til den enkelte bruger af løsningen at vælge den form, der giver den mest effektive og brugbare viden.

Optimeret til at
opfylde dine behov

Vi har selv udviklet VIS, og vi kender derfor løsningen ud og ind. Det betyder, at vi kan konfigurere den optimale Business Intelligence-løsning i samarbejde med dig – både i implementeringsfasen og den efterfølgende løbende opsætning af løsningen. Det tætte ejerskab til løsningen betyder også, at du får størst mulig indflydelse på, hvilke nye moduler der skal implementeres i den fleksible standardløsning, så din virksomhed får de bedste vilkår i den videre brug af løsingen.

Tæt integration med
andre systemer

VIS taler sammen med virksomhedens eksisterende systemer, da løsningen fra starten er tæt integreret med Office-produkterne og desuden hurtigt og nemt kan integreres op mod alle gængse ERP-systemer og -databaser. Det er herved helt enkelt at gøre VIS til en del af virksomhedens hverdag.

Fordelene
helt kort og godt

  • Hurtigt og brugervenligt system
  • Dashboards i valgfrit format
  • Individuel opbygning af brugergrænseflade
  • Datakuber i både online og offline format
  • Databaseuafhængig
  • Tæt integration med Office-produkter
  • Kan implementeres med alle ERP-systemer
  • Understøtter flere sprog
  • Automatisk advisering af relevante/kritiske hændelser, så snart de er indtræffer

Kontakt os

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig?

Kontakt os

Referencer

Læs hvordan vores kunder bl.a. anvender VIS:

Læse mere

Inspiration

Læs mere om VIS mange anvedelsesmuligheder:

Læs mere