Service

Når man leverer en service, er det vigtigt at opbygge og opretholde en god relation til sine kunder. Dette kan I sikre ved at møde kundernes krav med en god kundeservice. Det er noget, der kræver et solidt overblik over arbejdsopgaver, vareindkøb, kunder og medarbejdere for hele virksomheden.

God service er god forretning

Opsamling og overblik over data, såsom fakturering, vareindkøb, kundeadfærd, osv. kan sikre jer indblik i jeres kerneforretning, som i sidste ende kan skabe effektiv service i høj kvalitet.

Det er helt essentiel for medarbejdere i servicebranchen at have adgang til nemme og hurtige samarbejdsredskaber, som gør det muligt for dem at støtte kunder og levere tjenester effektivt – uanset tid og sted.

I VIS samler vi alt data ét sted – tilgængeligt på tværs af afdelinger i virksomheden. På den måde serverer vi et hurtigt overblik over al data, der er relevant for, at I kan have en succesfuld serviceforretning og tilbyde god service til jeres kunder. 

Nogle af fordelene ved at benytte VIS

Der er selvfølgelig flere fordele ved at bruge VIS. Men du kan læse et par af dem her.

Vil du vide mere?

Få en uforpligtende snak med vores Sales Manager, Christoffer, om hvordan VIS Performance kan effektivisere din budgetproces, forecasting, planlægning og rapportering.

Lad os tage en snak om

Christoffer Lohmann Henriksen
Sales Manager

Udvalgte kunder

Vores kunder er kernen i forretningen – mange af dem har været hos os siden begyndelsen I 1993.

Scroll to Top