Hvem er dialog data?

Vi er eksperter i Business Performance

Vi er en softwarevirksomhed i Vejle, der har udviklet Business Performance-løsningen VIS. VIS samler alt virksomhedens data og kan samtidig understøtte budgetteringsprocessen fra a-z. Derfor plejer vi at sige, at vi bygger bro mellem Business Intelligence (BI) og Corporate Performance Management (CPM).

Group 13Created with Sketch.

En lang historie kort

Dialog Data blev grundlagt tilbage i 1993 af Kim Vinther og Palle Rasmussen. Der er sket meget siden vores opstart – vi er blevet større og har til daglig kontakt med mange forskellige kunder. I Januar 2017 købte Roesgaard & Partners sig ind i Dialog Data, og vi har allerede set en stor synergi via samarbejdet med dette hurtigt voksende revisionsfirma.

Dialog Data har udviklet VIS – en Business Performance-løsning der kan håndtere virksomheds data inden for både rapportering, opfølgning og budgettering. Det, at VIS kan håndtere alle disse elementer i ét og samme program, gør at vores kunder hurtigt får et bredt overblik over, som understøtter hele deres forretning – og giver gode betingelser for vækst.

Facts om Dialog Data

Dialog Data har kontor i Vejle, men kunder over hele Danmark, der spænder lige fra mindre, danske virksomheder til store internationale organisationer. Vores gennemgående fokus på at dyrke de langsigtede relationer med vores kunder har ikke ændret sig. Derfor er vi også stolte af, at flere af vores kunder fra opstartårene stadig bruger VIS i dagligdagen.

20 passionerede eksperter

Solid faglig ballast inden for BI og CPM

kunder over hele danmark

På tværs af en række forskellige brancher

software af højeste kvalitet

Vi sælger et "top of the market"-produkt - og vi bakker det op med en personlig service

en af de bedste spillere på markedet

VIS bygger bro mellem BI og CPM - det er der ikke mange andre udbydere, der kan

Vores målsætning er at gøre viden lettilgængelig og letforståelig

Vi har daglig kontakt med mange forskellige kunder, der spænder lige fra mindre, danske virksomheder til store internationale organisationer. Men vores gennemgående fokus på at dyrke de langsigtede relationer med vores kunder har ikke ændret sig. Derfor er vi også stolte af, at flere af vores kunder fra opstartårene stadig bruger VIS i dagligdagen.

Sådan arbejder vi: Hurtig return on investment

Vores fremgangsmåde tager udgangspunkt i, at det skal være så nemt og hurtigt for dig som muligt at få implementeret en løsning fra Dialog Data. På den måde vil din virksomhed hurtigere mærke forskellen og opleve gevinsterne ved løsningen.

Praktisk betyder det, at vi laver en løbende implementering, hvor vi sørger for hurtigt at færdiggøre få områder ad gangen. Ved at arbejde på denne måde får du mulighed for at lære løsningen at kende løbende og derved blive opmærksom på nye eller ændrede behov, der skal dækkes. Sådan sikres du kontinuerligt den bedste løsning uden spildtid og unødvendige funktioner. Andre kalder dette agil implementering – vi kalder det sund fornuft!

Dygtige og personlige konsulenter

Vi lægger stor vægt på, at du altid skal opleve en kompetent og effektiv service, når du tager kontakt til os. Derfor får du tildelt en personlig konsulent, der sørger for, at hele projektet bliver vellykket fra start til slut – og som endvidere hjælper med den fremtidige tilretning af din løsning.

Det betyder, at du ikke skal bruge energi på at sætte en ny medarbejder ind i din løsning hver gang – din konsulent kender allerede din løsning og dine behov, så I kan straks påbegynde arbejdet med de justeringer, der giver værdi for dig.

Agil implementering: BI og CPM, der matcher dine behov

Vores kunders succes er vores succes, og vi lægger derfor stor vægt på at skabe værdi for dig ved at sørge for, at dine BI- og CPM-løsninger altid matcher dine aktuelle behov. Vi ved, at din virksomhed udvikler sig kontinuerligt – og det samme gør jeres behov. Derfor garanterer vi et tæt samarbejde med dig og en agil implementering, hvor løsningen altid kan konfigureres efter skiftende vilkår i virksomheden eller i markedet.

Det er også vigtigt for os, at du altid forstår løsningen, så du kan udnytte den optimalt. Det betyder, at dataene skal præsenteres på en enkel og brugervenlig måde, så det ikke gøres mere kompliceret, end det faktisk er.

Medarbejdere

Christoffer Lohmann Henriksen
Sales Manager
Victor Koch Petersen
Sales Manager
Sif Schønemann
Marketing Manager
Naja Klaus
Studentermedhjælper
Thomas Ravn-Jensen
Seniorkonsulent
Anders T. Johansen
Seniorkonsulent
Flemming Nielsen
Seniorkonsulent
Chris K. Sørensen
Konsulent
June S. Hagelskjær
Konsulent (på barsel frem til januar 2021)
Kristian Hove Andersen
Konsulent
Kristian Kjelsbak Møller
Konsulent
Christian Jerner Tofte
Juniorkonsulent
Thomas Tinten
Juniorkonsulent
Klaus Timmermann
Seniorudvikler
Torben Langhoff
IT- og driftsansvarlig

Er du interesseret i at vide mere om, hvordan Dialog Data kan hjælpe din virksomhed?

Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at optimere forretningen via data.

Lad os tage en snak om

Scroll til toppen